Och så har ännu ett år gått och det är snart 2002.

Vi har haft utlandssemester i år.
Vi åkte till Danmark och tittade på Legoland.
På vägen dit tittade vi på Zoo i Odense.
En dag var vi i en Järnåldersby.
På vägen hem tittade vi på ett marin- och sjöfartsmuseum i Århus.
Bäst på hela semestern var naturligtvis McDonalds och Ugglebadet i Perstorp.

Kristina växer och har fyllt tre år.
Hon är snart lika stor som Arvid och hon äter mycket mera.
Oftast ser man henne rotande efter en banan i kylskåpet.
Hon rider och badar och är väldigt social

Arvid har börjat nollan och läser bättre än storebror som går i samma klass (noll-tvåa).
Arvid är en riktig slarver på att äta och sitter mest och funderar.
Han verkar inte bli hungrig förr än vi andra har ätit klart.

Hugo är duktig med det mesta i skolan och kan kanske flytta upp en klass tidigare än han skulle. Han är ju född tidigt på året så det är ingen stor skillnad. Hugo är också mycket intresserad av sin frimärssamling (liksom alla bröderna och mamma). Hugo läser mycket i katalogerna till skillnad från de andra.

Erik är lite klumpig som vanligt och sitter helst med en bok eller vid datorn.
Erik och Viking går i simskola på söndagarna. Tyvärr så finns det inte lämpliga grupper för Hugo och Arvid längre.

Viking började hösten med välbehövliga motionspass runt kvarteret men har tusen ursäkter att inte hålla på när det är kallt och mörkt.

Lisbeth håller på som vanligt med släktforskning och uppdrag för vårt dagis.

Patrik har bytt jobb och är numera kommunalarbetare.
Arbetet på värmeverket är inspirerande och trevligt med många bra arbetskamrater.
Bäst är naturligtvis bastun på fredag eftermiddag då man avslappnat diskuterar meningen med livet och annat oviktigt.
Under hösten har jag lyckats ta ECDL - European Computer Drivers Licence - datakörkort.